Story time::: " But She Called Him a Nigger"

10/18/2009 12:07:00 AMBriana Latrise

So...
Way, way, waaaaaaaay back in the day when we were young and dumb, I lived with my boyfriend's mother in Moreno Valley. (My mom kicked me out AGAIN as soon as I got off probation... So his mom took me in.)
Anyway, my bf was notorious for terrorizing the town. He had been in and out of juvey and jail since 6th grade.
Anyway, he was a heavy weed smoker. Still would be if he wasn't in jail. As usual. So one day I called my white homeboy, Zack for the hook up. Well... He was more of an associate who I once had a crush on but found out he was too insecure to date a black girl... And his parents wouldn't have allowed it. So anyway...
I call up Zack and ask him to come thru with an ounce. He didn't believe that we would have the money (it was a damn dime sack... His mama would have gave us that if we asked for it...) So he brought like 3 other white dudes with him.
Long story short... They shorted us and sped off. Now, my ex has the craziest temper. So we all hopped in his cousin's girl friend's truck and went over to his house. He wasn't home but as we headed back we saw his car parked at Torrey's. My ex yells to stop the car. He hops out and runs up to the car wit a brick he grabbed on his way up the driveway... Busts the windows in. All of them.
So later that day... I get a threatening phone call from some extra corn fed pale pasty with a gun. He drove by our house like 8 times. Then this little tiny trailer park thing named Julie called me and she called my ex a nigger! Everything else she said was irrelevant. But she called him a nigger!!! I was so tight. So tight.
So I called my cousin, cause this is what young dumb people do. Me and my cousin called the girl and told her to meet us. She was scared so we decided to stake out the gas station closest to her house. Sure enough, she showed up!
My cousin was closer to her when she was spotted so I yelled some ignorant stuff and the girl said something like, "you're a nigger too". Big mistake. My cousin punched the shit out of her.
Some off duty police officer tried to arrest us and we took off. She took off too so we followed her to this other ex bf of mines' house. I ended up chasing this girl in circles around a truck till the other ex came outside to play captain save a hoe... Then we left... I was outta breath.
Anyway... That's the story. Not as interesting to me now that it's written down.
Oh! But I definitely almost went to jail for that cause ol' girl wanted to press charges on the girl that hit her (my cousin) but I wouldn't give her up so I faced jail time. However, the case got dropped and it looked bad on Julie's part cause the reason I was on probation is... I ran up in someone's house and took something out of their hands cause I wanted to and Jullie's mom was the getaway driver...

Twisted Town...


Sent via BlackBerry from T-Mobile

You Might Also Like

4 Haterismz & Comments here

  1. That was a hell of a story. I had a rough time growing up too. Young and dumb as hell. I can relate to what you saying. How long were you locked up, and what did you take to be on probation? Guess I can ask that on twitter.

    ReplyDelete
  2. dang they shorted you??
    haha i would of done the same shit....
    got a brick n bricked they car....
    people need to learn when its business its not time to fuck around....
    n then for that trick to go to that level...
    she deserved what she got..
    u shoulda counter sued her for a hate crime... or someshit

    ReplyDelete
  3. Hollister: I made it more rough than it should have been... but it was fun as hell! I loved the stupidness til I got older and realized the old ways affect my new days. Make sense? I have issues keeping boyfriends when they treat me right cause I'm used to verbally/physically abusive thugs and such. Like, I had the freakin' greatest guy in the world once upon a time... He's an A&R @ a major label, incredibly sweet and respectful, he's intelligent... etc. I broke up with him because things were fine. I was sittin somewhere in the hood havin a drink while gettin a tatt and I just called him up and ended it. I used any little excuse I could think of because I was afraid to be with him. I guess I really started to fall for him and because he never disrespected me I was just afraid of what would happen. I didn't know what to expect. I miss him tho. I call him all the time just to say hey but he usually ignores my calls. He answered the phone once two nights ago... but he told me he'd call me back and never did. I'm like a pro fuck-up I tell ya! lol...
    Sorry it's early am... I veered off into a whole other episode... lol.

    ReplyDelete
  4. i grew up at a white school i've been called every name in the book i dealt with all kinds of racist stuff all the time.. being in this situation just made me diff from most of my peers cuz no one else had to deal with it..

    as for what u said about ur ex tho.. so ur one of THEM huh? LOL my ex tries to be my friend still but i blow her off cuz she has caused me too many problems.. i think she thinks i hate her but i don't.. i just don't want to be her friend.. so that might be how ur ex boyfriend feels.. i'm sure he cares about u but its just not worth it to him to be ur friend anymore

    ReplyDelete

Popular Posts

Would you rather read my vents or watch them?

Contact Form